Winkelwagen
Terug

46 jaar uit Essen

"Kleedjes? Ze staan me weer geweldig!*"

Door een auto-immuunziekte had ik last van ontstekingen in mijn hele lichaam, waardoor ik me niet goed voelde. In 2013 kregen we nog een klap te verwerken: mijn echtgenoot werd plotseling en zonder reden ontslagen. Dit was net op het moment dat we een nieuw huis hadden gekocht, maar ons oude huis nog niet verkocht hadden. Het onverwachte ontslag, financiële problemen en aanvallen van mijn ziekte zorgden ervoor dat ik in een depressie belandde.

Ik ben een typische emotie-eter en probeerde troost te zoeken in eten. Hierdoor ben ik flink aangekomen. Ik voelde me zo dik, hoe had dit zo ver kunnen komen? Met behulp van een psycholoog en mijn gezin ben ik er weer bovenop geraakt en ook mijn ziekte kreeg ik onder controle. Het enige probleem bleef mijn gewicht.

Ik heb verschillende diëten geprobeerd, meer gesport, maar niets had het gewenste effect. Bewegen was moeilijk omdat overbelasting meteen voor ontstekingen in mijn gewrichten zorgden. Ik was veel geld kwijt aan verschillende afslankprogramma’s maar deze hadden niet het gewenste resultaat. Dit stemde me heel somber, en wat doe je dan… meer eten, want niets hielp.

Eind 2016 was ik diep ongelukkig. Ik vond mezelf niet meer mooi, sterker nog ik walgde van mezelf. Eigenlijk dacht ik dat het hopeloos was, dat ik me bij dit lichaam neer moest leggen. Tot ik een oproep op Facebook zag voor een PowerSlim Challenge. Ik heb geen moment getwijfeld: dit was mijn laatste kans. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik iedere week weer bij mijn coach op de weegschaal ging staan.

Het PowerSlim traject is me heel goed bevallen, nadat ik bij een PowerSlim coach bij mij in de buurt op gesprek ben geweest en ze me uitleg heeft gegeven ben ik direct gestart! Door haar kreeg ik vertrouwen dat het me ging lukken, en de enorme keuze in producten maakte dat ik het goed vol kon houden. Daarnaast was het ook gewoon heel lekker!

Ik geniet nu van mijn nieuwe lichaam, ik ben zoveel energieker! Ik kan mijn kleding van 10 jaar geleden weer aan, de grote maten van de laatste jaren heb meteen weggegooid. Ik kan nu, na al die tijd, zeggen dat ik van mezelf houd en dat ik trots ben op wat ik heb bereikt! PowerSlim is een manier van leven geworden en dat helpt me om mijn gewicht stabiel te houden. Dit is voor mij een nieuwe start, een nieuw begin. Een nieuwe Annick! 

 

Zoek een coach

Plan nu vrijblijvend een kennismakingsgesprek met een PS. food & lifestyle coach bij jou in de buurt.

Zij gingen je voor
Debby Clardij, 57 jaar "Mijn leefstijl is in 12 weken compleet veranderd*"

93 kilo op de weegschaal. Ik schrok me rot. Al die keren opnieuw beginnen, de overgang die alles zwaarder maakte — het moest echt anders. Met het PS. food & lifestyle programma verloor ik ruim 20 kilo en deed iets wat ik al jaren niet meer had gedurfd: in het zadel stappen.

Lees meer * Dit resultaat is persoonsgebonden, meer informatie in de disclaimer
Priscilla van Eck, 42 jaar "Ik gaf mezelf nog één kans en straal weer!*"

Met 125 kilo op de weegschaal en een GLI-traject dat me niet verder hielp, dacht ik dat een maagverkleining of afvalinjecties mijn enige opties waren. Tot ik besloot mezelf nog één kans te geven en kwam in aanraking met het PS. food & lifestyle programma.

Lees meer * Dit resultaat is persoonsgebonden, meer informatie in de disclaimer
div> div> div>
* Dit resultaat is persoonsgebonden en niet generaliseerbaar, vanwege wetgeving worden er geen voor-foto’s getoond en zijn claims die de mate van gewichtsverlies bevatten verwijderd, meer informatie in de disclaimer